رد شدن به محتوای اصلی



در باره جنایت تازه اسلامی ها در فرانسه و لزوم بایکوت سیاسی جمهوری اسلامی

حسن صالحی

دستان جنایتکار تروریسم اسلامی بار دیگر در فرانسه از مردم بی دفاع قربانی گرفت. اینبار در شهر نیس یک تروریست اسلامی با چاقو در یک کلیسا سه نفر را بنحو فجیعی به قتل رساند. چندی پیش نیز ساموئل پتی، معلم تاریخ یکی از مدارس حومه پاریس نیز توسط اسلامی ها وحشیانه به قتل رسید چرا که ضمن تدریس آزادی بیان یکی از کاریکاتورهای محمد را نشان داده بود.

 این جنایات در حالی اتفاق می افتند که علاوه بر حمایت ضمنی اردوغان از این اعمال تروریستی  مقامات و ارگانهای مختلف جمهوری اسلامی تحت عناوین مختلف به توجیه این جنایات و دفاع عملی بیشرمانه از این وحشیگری ها پرداختند. از سوی دیگر خامنه ای که در ایران زبانها  را بریده است به جوانان فرانسه ( بخوان اسلامیست های ساکن فرانسه)  پیام می دهد و با طرح یک سئوال گمراه کننده می خواهد به آنها اطمینان خاطر دهد که جمهوری اسلامی پشت سر آنهاست. واقعیت امر این است که جمهوری اسلامی در کنار قاتلین ساموئل پتی و سه شهروند دیگر فرانسوی ایستاد. چرا که این حکومت خود بانی اصلی تروریسم اسلامی است و شرمی هم ندارد که از اعمال تروریستی اسلامیست ها در دنیا دفاع کند. همین مورد کافیست که جمهوری اسلامی در سطح جهانی طرد و منزوی شود.

کمی بیشتر از ۲۹ سال پیش شاپور بختیار و منشی وی سروش کتیبه  توسط جوخه های مرگ جمهوری اسلامی در پاریس به طور وحشتناکی به قتل رسیدند. اگر همان ۳۰ سال پیش دولت فرانسه و دیگر دولتهای غربی مماشات و سازش با جمهوری اسلامی را پایان میداند و رژیم اسلامی را بعنوان ستون اصلی تروریسم اسلامی در سطح جهان و الهام بخش تروریست های اسلامی در گوشه و کنار دنیا بایکوت سیاسی می کردند ما شاید امروز شاهد چنین جنایاتی در شهر های مختلف فرانسه و دیگرکشورهای جهان نمی بودیم.

صرفنظر از اینکه جانیانی که قتل های فجیع  فرانسه را مرتکب شده اند از کدام کشور هستند ولی همه تعلیم یافته در مکتب خونینی هستند که جمهوری اسلامی اسلامی پایه گذار آن بود. جمهوری اسلامی با سرکوب خونین مردم ایران حکومت کشتار و جنایت خود را با حمایت و یا سکوت دول غربی مستقر نمود و سپس تروریسم نوع اسلامی را در جهان باب کرد و با بمب گذاری و کشتارهای فجیع به قتل شهروندان اروپایی و مخالفین خود در خارج پرداخت.

اگر از همان آغاز جامعه جهانی در قبال حکومت اسلامی رویکردی دیگری را اتخاذ می کرد،  تروریسم اسلامی هیچگاه به این اندازه امکان رشد و نمو نمی یافت تا بتواند در گوشه و کنار دنیا از مردم بی دفاع جان بگیرد. امروز هم راه حل اصلی مبارزه با تروریسم اسلامی خانه گردی و یا "اخراج مسلمانان افراطی" و یا مستقر کردن ارتش در خیابانها نیست. اینها همه تاثیرات خود را می تواند داشته باشد. اما تا زمانیکه  سر مار یعنی جمهوری اسلامی مورد هدف قرار نگیرد هنوز نمی توان از اقدامی جدی علیه تروریسم اسلامی سخن گفت.

جمهوری اسلامی دشمن و قاتل مردم ایران و منبع اصلی تروریسم اسلامی در سطح جهان و یک خطر و تهدید بین المللی است. بایکوت سیاسی، نظامی، فرهنگی و ورزشی جمهوری اسلامی یکی از راههای موثر مبارزه با تروریسم اسلامی و از میان برداشتن است. بدون چنین اقدامی تروریسم اسلامی باز هم جنایات بیشتری خواهد آفرید.