رد شدن به محتوای اصلی


دو ساعت قبل، در تهران روح اله زم اعدام شد!

رسانه های حکومت نکبت اسلامی اعلام کردند که روح اله زم را همین امروز ٢٢ آذر ماه در تهران اعدام کردند.

حکومت خون و جنایت اسلامی، یکبار دیگر سبعیت و وحشیگری خود را به نمایش گذاشت.

روح اله زم را با ترفند و فریبکاری به عراق کشاندند و سپس در برنامه های همیشگی شکنجه و سلول انفرادی و تهیه فیلم های نفرت انگیز اعتراف، دچار این توهم شدند که با این کارها میتوانند افکار عمومی را قانع کنند که روح اله زم، جاسوس بوده و رابطه با مقامات چندین کشور بوده و چنین و چنان کرده و باید او را بکشند.

نخیر او را کشتید چون دستش را در لانه زنبوران کرده بود. او را کشتید چون از تاریکخانه های شما افشاگری میکرد، او را کشتید چون کسی بود که از درون نظام آمده بود و پدرش بخشی از سیستم شما بود ولی او به این سیستم پشت کرده و علیه شما می نوشت. او را کشتید چون از درون خود شما حتی در سطح وزیر و رئیس اطلاعات شما برای آمد نیوز خبر ارسال میشد و بالاخره او را کشتید چون علیه خانواده لاریجانی و طبری و دزدیهای بخشی از شما قاتلین و دزدان افشاگریهایی کرده بود.

روح اله زم را کشتید تا به همه نیروهای خودتان که زیر دلشان خالی شده نشان دهید هنوز میتوانید به مردم چنگ و دندان نشان دهید. غافل از اینکه این جنایات، نفرت از شما داعشی های حاکم بر ایران را صد چندان خواهد کرد. دور نیست روزی که با سرنگون کردن این بساط آدم کشی و رذالت و سبعیت، همه شما تک تک شما قاتلین و صادر کنندگان رای های این چنینی و شکنجه گران و مدافعان این جنایت اسلامی را پای میز محاکمه بکشانیم. می بینید که دنیا علیه شما است و مردم ایران مترصد فرصتی هستند که بساط همه شما را جمع کنند. پس بترسید از روزی که مردم ایران که در اثر حکومت چهل و دوساله شما، اکنون با فقر مطلق، بی حقوقی و سرکوب و دیکتاتوری و خون ریزی جلادان اسلامی دست و پنجه نرم میکنند، مجددا روانه خیابانها شده و این بار برای همیشه بساط شما را جمع کنند.

ننگ و نفرت بر حکومت آدم کش اسلامی

نابودباد دستگاه جهنمی اعدام و کشتار اسلامی

مینا احدی

١٢ دسامبر ٢٠٢٠