رد شدن به محتوای اصلی

در ارتباط با ممنوعیت واکسن آمریکایی و انگلیسی


ما از حق حیات جمعی مردم ایران دفاع می کنیم!

بدنبال اعلام ممنوعیت ورود واکسن آمریکایی و انگلیسی به ایران از جانب خامنه ای، نمایش تهوع آوری توسط رسانه ها و ارگانها و مقامات حکومت در دفاع از این فتوای جنایتکارانه براه افتاده است. وزیر بهداشت که علی القاعده وظیفه اش باید سلامت مردم باشد بطور وقیحانه ای از خامنه ای بعنوان "پدر" یاد کرده و گفته است چون "این شیوه معالجه برای فرزندان ممکن است عارضه ایجاد کند حق دارد که منع کند".  همزمان ۲۰۰ نماینده مجلس شورای اسلامی هم از این فرمان خامنه ای دفاع کرده اند. در دشمنی با واکسن های غربی درجه وقاحت را به آن حد رسانده اند که کسی همچون حسین کنعانی مقدم  دبیر سیاسی "جبهه ایستادگی"  اعلام داشته است که "در برخی واکسن های کرونا در بدن GPS کار می گذارند تا کنترل ما را در دست خودشان بگیرند".

فتوای خامنه ای و دفاع حکومتیان از این فتوای ضد انسانی خشم و اعتراض مردم را در همه جا برانگیخته است. ممنوعیت ورود واکسن آمریکایی و انگلیسی در حالی که همه کشورهای دنیا در جهت حفظ جان شهروندان در پی تهیه  این واکسن ها هستند معنایی جز قتل عمد دولتی در یک سطح عمومی ندارد. جمهوری اسلامی از همان آغاز کرونا با مخفی کاری و دروغ تصمیم به کشتن مردم گرفت و حالا با ممنوعیت ورود واکسن از کشورهای غربی رای به کشتار دسته جمعی مردم داده است. در همان حال باید اشاره کرد که با ممنوعیت ورود  واکسن آمریکایی و انگلیسی به ایران یک بازار سیاه پر رونق برای قاچاقچیان سپاه پاسداران ایجاد خواهد شد  تا بتوانند مردم را سرکیسه کنند.

خامنه ای پدر مردم ایران نیست، قاتل آنها است. یک مشت جانی که برای خود بهترین امکانات پزشکی غربی را دارند و برای معالجه به کشورهای آلمان و انگلیس و آمریکا می روند حالا می خواهند با ممنوعیت ورود واکسن خارجی با جان مردم ایران بازی کنند.

مردم!

این اجازه را به آنها ندهید. کمیته بین المللی علیه اعدام همواره از حق حیات دفاع کرده است. و اینجا موضوع دفاع از حق حیات جمعی همه مردم ایران است. جمهوری اسلامی با ممنوعیت ورود واکسن غربی کشتار جمعی مردم ایران  را تدارک دیده است. واکسن ایرانی هم که فعلا نیست و کسی هم به آن هیچگونه اعتمادی ندارد. برای خود و خانواده هایشان همان واکسن ممنوعه را استفاده می کنند ولی این واکسن ها را از شهروندان دریغ می نمایند. به این تصمیم جنایتکارانه جمهوری اسلامی اعتراض کنید. در فضای مجازی و در کارخانه و مدرسه و مراکز آموزشی و خیابان و همه جا مخالفت شدید خود را با این تصمیم جنایتکارانه نشان دهید. باید کاری کرد که خامنه ای رسما در تلویزیون ظاهر شود و این تصمیم را پس بگیرد. دول موظف به خریدن واکسن معتبر غربی و رایگان کردن آن برای همه است.

 کمیته بین المللی علیه اعدام از همه نهادهای بین المللی و بویژه سازمان بهداشت جهانی می خواهد که به این تصمیم ضد انسانی رژیم اسلامی ایران قویا اعتراض کنند و از حفظ سلامت شهروندان ایران قاطعانه به دفاع برخیزند. این تصمیم جنایتکارانه یکبار دیگر به همه نشان می دهد که ما با چه حکومت قاتل و آدمکشی در ایران روبرو هستیم. این سند دیگری برای بایکوت جهانی جمهوری اسلامی است.

کمیته بین المللی علیه اعدام

۲۲ دی ۱۳۹۹- ۱۱ ژانویه ۲۰۲۱