رد شدن به محتوای اصلی



این سرنوشتی است که در انتظار شماست!

همانطور که خبر دارید دادگاه حمید نوری که به مشارکت در کشتار زندانیان سیاسی در تابستان ۶۷ متهم است قرار است  تا دو ماه دیگر در سوئد برگزارشود. حمید نوری ۹ نوامبر ۲۰۱۹ در فرودگاه آرلاندا استکهلم با حکم دادستان سوئد و به اتهام مشارکت در کشتار دسته‌جمعی دستگیر شد. دادگاه او در سوئد  ۸ ژوئن ۲۰۲۱ آغاز خواهد شد و ۸۹ جلسه ادامه خواهد داشت.

آقای ایرج مصداقی که در دستگیری حمید نوری  نقش اصلی را ایفا کرد و خود از شاکیان پرونده حمید نوری به حساب می‌آید در گزارش مفصلی به چند و چون تشکیل این دادگاه پرداخته است که در لینک زیر می توانید ملاحظه کنید.

https://cutt.ly/UxBD0ca

محاکمه یکی از جنایتکاران جمهوری اسلامی در سوئد هشداری جدی است به همه عوامل سرکوب و جنایت در ایران که نمی توانند از دست عدالت بگریزند. این سرنوشتی است که در فردای سرنگونی جمهوری اسلامی در ایران در انتظار همه آنهاست و همین امروز نیز وقتی که این جانیان پا از ایران بیرون می گذارند در  انتظارشان نشسته است.

تشکیل دادگاهی در سوئد برای یکی از جنایتکاران حکومت اسلامی یک موفقیت بزرگ برای جنبش دادخواهی در ایران است. این لحظه ای شادی بخش برای خانواده های داغداری است که عزیزان خود را در کشتارهای دهه شصت دادند و در طول این مدت بدنبال دادخواهی بوده اند. این دریچه ای است به سوی اجرای عدالت و التیام دردهایی است که که تنها با سرنگونی جمهوری اسلامی و محاکمه و مجازات همه عوامل قتل و جنایت در ایران آرام خواهد گرفت.

کمیته بین المللی علیه اعدام از دادگاه حمید نوری در سوئد استقبال می کنند و به کارزار محاکمه و مجازات سران و عوامل جمهوری اسلامی به دلیل جنایت علیه بشریت ادامه خواهد داد.  ما دادخواهیم. نه فراموش می کنیم و نه می بخشیم.