رد شدن به محتوای اصلی


اطلاعیه شماره ۵  کمپین دفاع از برادران افکاری

 به مبارزه تا آزادی وحید و حبیب افکاری ادامه خواهیم داد

طوفان توییتری شما مردم آزادیخواه در حمایت از وحید و حبیب افکاری و همچنین کمپین جهانی متمرکز برای آزادی این دو زندانی سیاسی به گوش وحید و حبیب در اسارتگاه جمهوری اسلامی رسیده است و مایه دلگرمی آنها و خانواده شان شده است.

طبق برخی اخبار که به کمپین دفاع از برادران افکاری رسیده است وحید و حبیب افکاری از بند بسته عبرت در زندان عادل آباد شیراز به جای جدیدی منتقل شده اند و هم اکنون امکان ملاقات با خانواده را دارند. سعید افکاری در توییتی از دیدار با برادرانش در زندان سخن گفته است. وحید و حبیب در زندان نگران خانواده خود در بیرون از زندان هستند و خانواده نیز نگران دو برادر. سعید افکاری در توییتر خود نوشته است وضعیت طوریست که انگار همه اعضای خانواده ما در زندان و بیرون از زندان در گروگان هستیم.

اعتراض جهانی برای آزادی وحید وحبیب افکاری طبعا تا همینجا توجه وسیعی را به خود جلب کرده است و می تواند و باید با قدرت بیشتری ادامه یابد و رژیم را به عقب نشینی وادار کند و منجر به آزادی وحید و حبیب افکاری  شود. از همین حالا برای روز جهانی در حمایت از برادران افکاری آماده شوید. ۲۲ می  (۱ خرداد)  روز جهانی دفاع از برادران افکاری  است. در هر جا که هستید با در دست داشتن عکسهای این دو زندانی سیاسی یک تجمع اعتراضی سازمان دهید و صدایشان باشید. بسیار مهم است که در شهرهای هر چه بیشتری تجمعات اعتراضی برپا کنیم. دوست و رفیق خود را خبر کنید و از همین حالا  دست بکار شوید.

از هم اکنون شهر گوتنبرگ سوئد به استقبال روز جهانی دفاع از برادران افکاری رفته است و برای دوشنبه ۱۷ می ساعت ۱۷ در مقابل ایستگاه مرکزی قطار گوتنبرگ اعلام تظاهرات کرده است. از استکهلم، مالمو، کلن، فرانکفورت، ونکوور، تورنتو،  و چندین شهر دیگر نیز خبر می رسد که مردم در تدارک سازماندهی گردهمایی اعتراضی هستند. شما هم می توانید در شهر خود مبتکر سازماندهی یک تجمع شوید. مهم این است که در شهرهای زیادی اعتراض سر گیرد و یکصدا فریاد زنیم: حبیب و وحید افکاری باید فورا آزاد شوند!

 

کمپین دفاع از برادران افکاری

کمیته بین المللی علیه اعدام( ICAE)

کمیته مبارزه برای آزادی زندانیان سیاسی( CFPPI)  

کمپین برای آزادی کارگران زندانی ( FreeThemNow)

 

۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۰- ۱۳ می ۲۰۲۱

 

تلفن تماس:

شیوا محبوبی- 00447572356661

مینا احدی- 00491775692413

حسن صالحی- 0046713171102