رد شدن به محتوای اصلی


رئیسی و همه سران جمهوری اسلامی باید به جرم جنایت علیه بشریت محاکمه و مجازات شوند!

ابراهیم رئیسی جلاد و آدمکش را بعنوان پیروز نمایش مسخره انتخاباتی شان جار زدند اما خودشان هم می دانند که رای مردم سرنگونی کل نظام بود. مردم تو دهنی محکمی به جمهوری اسلامی زدند و به موفقیت بزرگی دست یافتند. نه فقط در بایکوت گسترده مضحکه انتخابات بلکه در طنین انداز کردن شعار سرنگونی جمهوری اسلامی و ایجاد اتحادی هر چه وسیع تر برای نابودی رژیم جنایتکار اسلامی.

اتفاقی که در روزها و هفته های اخیر رخ داد دستکمی از اعتراضات دی ماه ۹۶ و آبانماه ۹۸ نداشت. مردم چه در ایران و چه در خارج کشور از هر فرصتی استفاده کردند تا با صدای بلند اعلام کنند که جمهوری اسلامی را نمی خواهند و مدتهاست که رای به سرنگونی آن داده اند. حتی آمار جعلی حکومت از میزان شرکت مردم در این مضحکه انتخاباتی گواه این است که جمهوری اسلامی شکست مفتضحانه ای از مردم خورده است.

آنچه که اکنون روبروی ماست حکومتی است که با قاتلی مثل رئیسی در مقابل مردم صف آرایی کرده است و مردمی که برای به زیر کشیدن حاکمان آدمکش متحد شده اند. پیروز این نبرد بدون شک مردم ایران خواهند بود.

آنچه که ما از مجامع جهانی  و دولتها می خواهیم این است که انتخابات مسخره رژیم و نتیجه آن را برسمیت نشناسند. همانطور که ما بارها اعلام کرده ایم رئیسی و دیگر سران جمهوری اسلامی قاتلین مردم ایران هستند و نه نمایندگان آنان. ما خواستار محاکمه و مجازات سران جمهوری اسلامی بجرم جنایت علیه بشریت و بایکوت جهانی رژیم اسلامی ایران هستیم.

هم اکنون صداهای زیادی در جهان شنیده می شود که در همراهی با مردم ایران خواستار تعقیب قضایی ابراهیم رئیسی هستند. رئیسی عضو هئیت مرگ در کشتار هزاران زندان سیاسی در سال ۶۷ بود و در دوران ریاست وی بر قوه قضائیه صدها مرد، زن و کودک طی اعتراضات سراسری آبان ۹۸ کشته شدند و هزاران نفر دیگر دستگیر و تحت شکنجه های بی رحمانه قرار گرفتند.

جمهوری اسلامی باید بخاطر کشتارهای دهه شصت، کشتار صدها تن از معترضین آبان ۹۸، سرنگون ساختن عامدانه هواپیمای اوکراینی و قتل سرنشینان آن  و کل پرونده قطورش در جنایت علیه بشریت از جانب دولتها و نهادهای بین المللی محکوم شود و از نظر سیاسی تحریم گردد. همه مقامات و سران جمهوری اسلامی  و منجمله رئیسی جلاد باید به جرم جنایت علیه بشریت محاکمه شوند. در دوره ریاست جمهوری آیت الله قاتل ما بر تلاشهای خود در این راستا خواهیم افزود. ما مردم جهان را فرا می خوانیم که با تحت فشار گذاشتن دولتها از آنها بخواهند روابط سیاسی و دیپلماتیک خود با جمهوری اسلامی را قطع کنند.

 

در آخر به همه مردمی که در روزها و هفته های گذشته نمایش انتخاباتی جمهوری اسلامی را به صحنه های پرشور و رزمنده ای از اعتراض به کل حکومت اسلامی تبدیل کردند درود می فرستیم و یقین داریم که با برپایی یک انقلاب مردمی عمر این رژیم جنایتکار به پایان خواهد رسید.  

کمیته بین المللی علیه اعدام

۳۰ خرداد ۱۴۰۰- ۲۰ ژوئن ۲۰۲۱