رد شدن به محتوای اصلی

 


یک موفقیت بزرگ: 

محکومیت یک مقام جنایتکار دولت سوریه در آلمان

در حالیکه جلسات دادگاه حمید نوری در استکهلم بدلیل مشارکت او در قتل عام زندانیان سیاسی در تابستان سال ۱۳۶۷ ادامه دارد، یکی از از همکاران او در دولت جنایتکار سوریه به خاطر "جنایت علیه بشریت و ارتکاب چندین مورد قتل"از سوی دادگاهی در آلمان مجرم شناخته و به حبس ابد محکوم شد.

کمیته بین المللی علیه اعدام خوشحالی و مسرت خود ازمحکومیت انور ارسلان یکی از بالاترین مقامات امنیتی دولت بشار اسد را اعلام می کند و آنرا یک موفقیت بزرگ برای دادخواهان در ایران و سوریه و دیگر نقاط دنیا می داند. محکومیت این جانی در آلمان پیامی است به همه قاتلین و شکنجه گران دولتی که نمی توانند از دست عدالت بگریزند. پناهندگان سوری ساکن آلمان حدود دوسال پیش انور ارسلان را که رهبری زندان الخطیب در دمشق و مسئولیت قتل و شکنجه زندانیان را بر عهده داشت در کشور آلمان شناسایی کردند که منجر به دستگیری و محاکمه وی گردید.

ما امیدواریم که با پیگیری و تلاش دادخواهان و همه آزادیخواهان قاتلین و شکنجه گران دولتی دستگیر و به سزای اعمال خود برسند. حکم دادگاه دادگاه عالی شهر کوبلنز علیه انور ارسلان بطور قطع راه را برای محاکمه تعداد هر چه بیشتری از جانیان دولتی در ایران و دیگر نقاط جهان هموار می کند. حمید نوری که جلسات دادگاه رسیدگی به اتهاماتش در استکهلم در حال انجام است، یکی از عوامل جنایت و سرکوب در ایران است که انتظار می رود به سرنوشت مشابه جنایتکار سوری در آلمان دچار شود. خواست محاکمه و مجازات سران و عوامل جنایتکار جمهوری اسلامی را باید با جدیت در همه جا دنبال کرد و قاتلین و جلادان مردم ایران را به پای میز محاکمه کشاند.

کمیته بین المللی علیه اعدام

۲۳ دی ۱۴۰۰- ۱۳ ژانویه ۲۰۲۲

تلفن تماس:

مینا احدی: 00491775692413

هرمز رها: 0046737896505

حسن صالحی0046703171102