رد شدن به محتوای اصلی

 

واکنش نفرت انگیز جمهوری اسلامی به اعتصاب زندانیان سیاسی:

۱۷۶ نفر را در هوا زدیم، بکتاش که فقط یکنفر بود!

 

طبق آخرین اخباری که به ما رسیده است در پی اعتصاب زندانیان سیاسی در اعتراض به قتل بکتاش آبتین امروز اول بهمن رییس زندان تهران بزرگ و یکی از افراد امنیتی رژیم طی صحبتی با اعتصابیون از آنها خواسته اند که اعتصاب را بشکنند. مامور امنیتی رژیم در کمال وقاحت و بی شرمی به اعتصابیون می گوید: "ما ۱۷۶  نفر را در هوا زدیم نه کسی استعفا داد نه کسی عذرخواهی کرد، بکتاش که یکنفر بود، دست از توهم بردارید!"

 

جنایت از سر و کول اینها میبارد. اینها بی شرمانه و وقیحانه به قتل و جنایت خود افتخار می کنند و انتظار دارند که زندانیان و مردم در قبال آنها سکوت اختیار کنند. متوهم کسی است که فکر می کند که می تواند بزند و بکشد و آب از آب تکان نخورد. این همه درنده خویی این جنایتکاران بدان خاطر است که در حلقه خشم و اعتراض مردم قرار گرفته اید و فکر می کنند که می توانند با جنایت و کشتار خود را نجات دهند. اما مردم همین ترفندهای سرکوبگرانه شان را نیز با گسترش اعتراضات خود جواب خواهند داد. جنایت شلیک به هواپیمای اوکراینی نیز با خیزش دی و با شعارهای غلط کردید خطا کردید و نابود باد جمهوری اسلامی پاسخ گرفت. اعتراض و مقاومت مردم و خانواده های جانباخته به چنان فشار سیاسی در داخل و بی آبرویی جهانی حکومت تبدیل شده که فکرش را هم نمیکردند. رای دادگاهی در اونتاریو مبنی بر اینکه جنایت شلیک به هواپیمای اوکراینی یک  جنایت عامدانه و تروریستی بوده است در کنار مبارزه شجاعانه خانواده های جانباخته پرواز اوکراین با شعارهای تندشان و با خواست محاکمه سران سپاه و حکومت تا همینجا نیز یک شکست سیاسی بزرگ برای جمهوری اسلامی به بار آورده است.

 

مفلوک های رذل و جنایتکار در انتظار روزی باشید که مردم تک تک شما را از سوراخ هایتان بیرون بکشند و به دست عدالت بسپارند. بیش از این نمک بر زخم این مردم زخم دیده نپاشید و جرم و جنایت خود را سنگین تر نکنید.

 

مردم، در برابر این رفتار وقیحانه و ضد انسانی جمهوری اسلامی با زندانیان سیاسی ما همه شما را فرامی خوانیم که با قاطعیت هرچه تمام تر و با اتحاد همگانی به حمایت از زندانیان سیاسی برخیزید. زمان آن رسیده است که با اعتراض دسته جمعی و طنین انداز کردن شعار "زندانی سیاسی آزاد باید گردد"  موجبات آزادی همه زندانیان سیاسی و عقیدتی را فراهم آوریم. گسترش اعتراض و مبارزه برای آزادی فوری و بدون قید و شرط زندانیان سیاسی بهترین پاسخ به این یاوه گویی های وقیحانه نیروهای جمهوری اسلامی است.

 

کمیته بین المللی علیه اعدام

 

۱ بهمن ۱۴۰۰-۲۱ ژانویه ۲۰۲۲

 

تماس:

مینا احدی: 00491775692413

هرمز رها: 0046737896505

حسن صالحی0046703171102