رد شدن به محتوای اصلی

 

بکتاش آبتین درگذشت!

جمهوری اسلامی مسئول مرگ وی است!

بکتاش آبتین شاعر، فیلمساز و از اعضای کانون نویسندگان ایران به دلیل اهمال جمهوری اسلامی در رسیدگی به وضعیت پزشکی وی در اثر بیماری کرونا درگذشت. سرنوشتی که بکتاش آبتین بدان دچار شد و نهایتا به مرگ وی انجامید گواه دیگری از وحشیگری ها و ستمگریهای جمهوری اسلامی علیه مردم ایران است که در جهان به لحاظ ضد انسانی بودن و پلیدی نمونه ندارد.

 یک انسان آزاده را به دلیل آزادیخواهی و دفاعش از حق آزادی بیان به زندان می اندازند، در شرایط بشدت غیر بهداشتی زندان به کرونا دچار می شود و دژخیمان در رسیدگی به وضعیت درمانی اش عامدانه قصور می کنند تا اینکه کرونا او را از پای در آورد. مرگ بکتاش آبتین به کُشت دادن یک انسان آزاده است. این تنها ویروس کرونا نبود که بکتاش آبتین را به کام مرگ فروبرد. این ویروس جمهوری اسلامی بود که در همدستی با کرونا مرگ او را رقم زد.

بکتاش آبتین و دهها هزار نفر مردمی که قربانی کرونا در ایران شدند می توانستند سرنوشتی دیگری داشته باشند اگر جمهوری اسلامی حاکم نمی بود و اگر تحت حاکمیت اسلامی جان آدمیزاد به این اندازه بی ارزش نمی شد و اگر این رژیم واکسن را ممنوع نمی کرد و اینهمه دروغ نمی گفت و زندانها را به قتلگاه زندانیان تبدیل نمی کرد.

 با مرگ بکتاش آبتین خشم و نفرت ما علیه جمهوری اسلامی بیشتر می شود. جمهوری اسلامی مظهر مرگ و نیستی و مسبب همه بدبختی های مردم  و منجمله بیدادگری کرونا در ایران است. با اتحاد و یگانگی خود در مقابل رژیم  جنایتکار جمهوری اسلامی قد علم کنید و از حق حیات خود و برخورداری از یک زندگی انسانی دفاع کنید. کمیته بین المللی علیه اعدام درگذشت بکتاش آبتین را به خانواده و بستگان وی، کانون نویسندگان ایران و همه مردم شریف ایران تسلیت می گوییم.

یاد بکتاش آبتین و همه کسانی که  بواسطه همدستی ویروس جمهوری و ویروس کرونا جان عزیزشان را از دست دادند گرامی باد!

کمیته بین المللی علیه اعدام

۱۸ دی ۱۴۰۰-۸ ژانویه ۲۰۲۲