رد شدن به محتوای اصلی

 در هفته کارزار جهانی علیه اعدامها در ایران شرکت کنید!

۱۳ تا ۲۰ ژانویه ۲۰۲۴

دهها نهاد، سازمان و حزب سیاسی و حدود ۲۰۰ تن از فعالین علیه اعدام با انتشار فراخوانی ۱۳ تا ۲۰ ژانویه ۲۰۲۴را بعنوان هفته کارزار جهانی علیه اعدامها در ایران اعلام کرده اند. در این فراحوان که کمیته بین المللی علیه اعدام هم یکی از امضاکنندگان آن است از جمله می خوانیم:


"ما امضاء کنندگان این فراخوان تصمیم گرفته ایم که از روز  ۱۳ ژانویه تا ۲۰ ژانویه ۲۰۲۴ به مدت یک هفته در نقاط مختلف جهان برنامه‌ های مختلفی را اعم از تظاهرات و نمایش خیابانی تا ملاقات با دولت ها و احزاب و سازمانهای بین المللی جهت اعمال فشار بر جمهوری اسلامی تا تماس با اتحادیه ها و سازمانهای مترقی و ابتکاراتی برای جلب افکار عمومی با اعتراضات مردم ایران علیه اعدامها و دستگاه آدم کشی جمهوری اسلامی برگزار کنیم."


 کمیته بین المللی علیه اعدام همه ایرانیان مخالفت رژیم و مردم آزادیخواه در خارج کشور را فرا می خواند که در هفته جهانی علیه اعدام مشارکت فعالی داشته باشند. هدف این است که در شهرهای مختلف جهان از  جمله آکسیونهای اعتراضی و یا هر برنامه دیگری علیه رژیم اعدام جمهوری اسلامی و برای متوقف کردن اعدامهای فزاینده در ایران برگزار شود. این حداقل کاری است که می توانیم در حمایت از زندانیان سیاسی و معترضین در بند و محکومین به اعدام در ایران انجام دهیم. هر چقدر تعداد بیشتری به این کمپین بپیوندند و تعداد شهرهایی که در این آکسیون جهانی مشارکت کنند بیشتر باشد، طبعا نتایج آن بهتر خواهد بود. حتی اگر چند نفر هم باشید با دردست داشتن عکس چند تن از محکومین به اعدام و شعارهایی علیه جمهوری اسلامی می توانید در مراکز شهرهای مختلف  دنیا توجه ها را بخود جلب کنید.


اعتراضات وسیع می تواند ماشین اعدام و آدمکشی جمهوری اسلامی را متوقف کند. اگر رژیم اسلامی اعدام می کند تا ما به سکوت کشیده شویم ما باید نشان دهیم که نه فقط سکوت نمی کنیم بلکه صدای خود را علیه حربه سرکوب و اعدام بلندتر می کنیم و با همیاری مردم آزادیخواه جهان،  فشار بین المللی برای بایکوت این رژیم ضد بشری را دوچندان خواهیم کرد.

با ارسال ایمیل و یا تماس با این شماره تلفن که از سوی این کارزار اعلام شده است مسئولین این کمپین را از برنامه های خود با خبر کنید:


StopExecutionNow.IR@gmail.com

0014164717138


کمیته بین‌المللی علیه اعدام

۱۸ دی ۱۴۰۲- ۸ ژانویه ۲۰۲۴